Gra RPG osadzona w unwiersum Star Wars
Oto wasze postacie.
Name" Herkay Durslin
Male Human Scoundrel 1
Representing Gourdon
Strength 13 (+1)
Dexterity 13 (+1)
Constitution 12 (+1)
Intelligence 13 (+1)
Wisdom 12 (+1)
Charisma 14 (+2)
Size: Medium
Height: 1.9 meters
Weight: 90 kg
Skin: Pale
Eyes: Green
Hair: Blond; Straight; Light Beard
Total Vitality Points: 7
Total Wound Points: 12
Speed: 10 meters / round [blast helmet, vest]
Defense: 13 = 10 + 2 [base] +1 [dexterity]
Touch AC: 13
Flat-footed: 12
Initiative modifier: +1 = +1 [dexterity]
Fortitude save: +1 = 0 [base] +1 [constitution]
Reflex save: +3 = 2 [base] +1 [dexterity]
Will save: +1 = 0 [base] +1 [wisdom]
Attack (handheld): +1 = 0 [base] +1 [strength]
Attack (unarmed): +1 = 0 [base] +1 [strength]
Attack (missile): +1 = 0 [base] +1 [dexterity]
Grapple check: +1 = 0 [base] +1 [strength]
Light load: 25 kg. or less
Medium load:26-50 kg.
Heavy load:51-75 kg.
Lift over head:75 kg.
Lift off ground:150 kg
Push or drag:375 kg.
Languages: Speak basic
Read/write basic
Speak huttese
Reputation: 0
Force Points: 1
Dark Side Points: 0
Knife [damage 1d4 critical 20, range increment 2 meters, weight 1 kg, piercing, small, simple]
Blaster_Heavy [damage 3d8, critical 20, range increment 8 meters, 1.3 kg, stun fort DC 18, energy, multifire, medium, blaster pistol]
Blast helmet and vest [light; +2 damage reduction; max dex +5; check penalty -1; 3 kg.]
Feats:
Trick
Blaster_pistols
Simple_Weapons
Armor_Proficiency -- light
Skills
Misc.
Appraise Int 1 =
+1
Astrogate Int 1 =
+1
Balance Dex* 1 =
+1
Bluff Cha 4 =
+2 +2 [trick]
Climb Str* 2 =
+1 +1
Computer_Use Int 1 =
+1
Craft_1 Int 5 =
+1 +4
Craft_2 Int 1 = +1
Craft_3 Int 1 =
+1
Diplomacy Cha 5 =
+2
+3
Disguise Cha 2 =
+2
Entertain_1 Cha 6 =
+2
+4
Entertain_2 Cha 2 =
+2
Entertain_3 Cha 2 =
+2
Entertain_4 Cha 2 =
+2
Entertain_5 Cha 2 =
+2
Escape Artist Dex* 4 =
+1
+3
Forgery Int 1 =
+1
Gamble Int 7 =
+1 +4 +3 [trick]
Gather Information Cha 6 =
+2
+4
Treat_Injury Wis 1 =
+1
Hide Dex* 3 =
+1
+2
Intimidate Cha 2 =
+2
Jump Str* 2 =
+1
+1
Knowledge (alien_species) Int 5 =
+1
+4
Knowledge (astronomy) Int 3 =
+1
+2
Knowledge (business) Int 5 =
+1
+4
Listen Wis 2 =
+1
+1
Move Silently Dex* 1 =
+1
Pilot Dex 3 =
+1
+2
Ride Dex 1 =
+1
Search Int 1 =
+1
Sense Motive Wis 1 =
+1
Spot Wis 1 =
+1
Survival Wis 1 =
+1
Swim Str** 1 =
+1
Repair Dex 1 =
+1
* = check penalty for wearing armor
Human
* Extra feat at first level (already included)
* Four extra skill points at first level (already included)
* One extra skill point at each additional level (already included)
Human:
* Extra skill points
* Extra feat at first level
Scoundrel
* Illicit barter (level 1)
* Lucky (1/day) (level 2)
* Precise attack +1 (level 3)
* Skill emphasis (level 4)
* Bonus feat (level 5)
* Lucky 2/day (level 6)
* --- (level 7)
* Skill emphasis (level 8)
* Precise attack +2 (level 9)
* Bonus feat (level 10)
* --- (level 11)
* Skill emphasis (level 12)
* Lucky (3/day) (level 13)
* Precise attack +3 (level 14)
* Bonus feat (level 15)
* Skill emphasis (level 16)
* --- (level 17)
* Lucky (4/day) (level 18)
* --- (level 19)
* Skill emphasis (level 20)
Class HP rolled
Level 1: Scoundrel 6
Equipment:
6 kg
4 kg
1 kg
0 kg
3 kg
1 kg
_____
15 kg Weapons / Armor / Shield (from above)
bacta x2
Breath_Mask
Credit_Chip
Datapad
Medpac
Historia:
Herkay urodził się na Coruscant i tam spędził większość dzieciństwa. Po skończeniu 16 lat odleciał na Tatooine z frachtowcem pełnym różnego złomu który posprzedawał w Mos Eisley. Z uzyskanych pieniędzy kupił ścigacz i zaczął brać udział w wyścigach. Na 5 wyścigów w których brał udział w 4 dojechał do mety będąc na miejscach 3 lub 2. w czwartym wyścigu jednak został zepchnięty na skały niedaleko mety i rozbił się odnosząc poważne rany oparzeniowe. Zajął się więc handlem złomem, kupował lekko zepsute części w jednej części miasta, naprawiał i sprzedawał drożej w innej części. Zarobek był na tyle duży że Herkay kupił sobie nowy frachtowiec a stary sprzedał na części. Mając sporo pieniędzy uczył się od innych sztuki skradania, złodziejstwa, otwierania zamków. Będąc niejednokrotnie w obecności Huttów, nauczył się mówić w ich języku, aż w końcu dostał propozycję zostania przemytnikiem i pracować dla Jabby. Zgodził się od razu, interes odsprzedał handlarzom, a sam z niemałą gotówką i towarem odleciał z Tatooine na Sullust. Tam posiadł kilka umiejętności strzelniczych i sprzedał posiadane zlecenie. Stamtąd dostał inne ładunki które przewiózł na Corellię, skąd znowu leciał na Tatooine. Zwiedził niemało planet, zarabiał sporo i ulepszał swój frachtowiec. Jednak musiał zrzec się pracy dla huttów, gdyż nastała wojna klonów. Wiele planet było niebezpiecznych, i Herkay znów siedział na Tatooine wykupując farmę.
Po jakimś czasie przebywając w kantynie Herkay usłyszał że nastąpił koniec wojen klonów i powstało Imperium Galaktyczne. Durslin nie znał się na tym do końca wiedział jednak że wszystko się prawdopodobnie zmieniło. Wysłuchiwał opowiadań pilotów z Coruscant popijając chłodnego, niebieskawego drinka. Po kilkunastu minutach wstał i chciał wyjść, lecz Ackmena, barmanka w Kantynie Mos Eisley zawołała:
- Herkay, podejdź tutaj!
Bez kręcenia nosem podszedł i usiadł przy barze .
- Zdaje się że na Coruscant się trochę zmieniło, co? Wiesz gdybyś zamierzał lecieć stąd, chętnie bym wykupiła twoją farmę, co ty na to? Każdy pieniądz jest potrzebny.
- Nie zamierzam na razie stąd lecieć Ackmena. Pracujesz w tej pięknej Kantynie. Czego chcieć więcej od życia?
- Kantyna? Tracę tu zdrowie i urodę.Ha, widzisz interes to interes, trzeba stracić żeby się wzbogacić. Ale jak nie chcesz jej sprzedać to nie ma sprawy, wracam do roboty.
- Ty, wisisz mi 120 kredytów, tamten blaster był uszkodzony.
- To nie moja sprawka, u mnie działał, masz pecha chłopaku.
- Piidankij… - Mruknął Herkay, wskoczył do swojego swoopa i pojechał na farmę gdzie miał zamiar wszystko przemyśleć. Nie był pewien czy aby na pewno stąd nie odleci, ma dosyć pieniędzy a wzbogaci się jeszcze bardziej sprzedając farmę…
================================================================================
Lia Vao
Female Twi'lek Force_Adept 1
Representing Bastila
Strength 13 (+1)
Dexterity 11 (+0)
Constitution 10 (+0)
Intelligence 17 (+3)
Wisdom 9 (-1)
Charisma 11 (+0)
Size: Medium
Height: 1.8 meters
Weight: 63 kg
Skin: Blue
Eyes: Blue
Hair: None
Total Vitality Points: 8
Total Wound Points: 10
Speed: 10 meters / round
Defense: 13 = 10 + 3 [base]
Touch AC: 13
Flat-footed: 13
Initiative modifier: +0 = +0 [dexterity]
Fortitude save: +2 = 1 [base] +1 [twilek]
Reflex save: +1 = 1 [base]
Will save: +1 = 2 [base] -1 [wisdom]
Attack (handheld): +1 = 0 [base] +1 [strength]
Attack (unarmed): +1 = 0 [base] +1 [strength]
Attack (missile): +0 = 0 [base]
Grapple check: +1 = 0 [base] +1 [strength]
Light load:
Medium load:
Heavy load:
Lift over head:
Lift off ground:
Push or drag:
25 kg. or less
26-50 kg.
51-75 kg.
75 kg.
150 kg.
375 kg.
Languages: Speak basic
Read/write basic
Speak ryl
Read/write ryl
Reputation: 0
Force Points: 5
Dark Side Points: 0
Knife [damage 1d4 critical 20, range increment 2 meters, weight 1 kg, piercing, small, simple]
Grenade_Frag [damage 4d6+1 in blast radius critical 20, range increment 4 meters, weight 0.5 kg, slashing, tiny, simple]
Net [range increment 2 meters, weight 4.5 kg, medium, primitive]
Feats:
Force_Sensitive
Heroic_Surge
Persuasive
Primitive_Weapons
Simple_Weapons
Control
Skill Name
Key
Ability
Skill
Modifier
Ability
Modifier
Ranks
Misc.
Modifier
Appraise Int 6 =
+3
+3
Astrogate Int 6 =
+3
+3
Balance Dex* 3 =
+0
+3
Bluff Cha 6 =
+0
+4 +2 [persuasive]
Climb Str* 1 =
+1
Computer_Use Int 4 =
+3
Craft_1 Int 3 =
+3
Craft_2 Int 3 =
+3
Craft_3 Int 3 =
+3
Demolitions Int 5 =
+3
+2
Diplomacy Cha 4 =
+0
+4
Disguise Cha 3 =
+0
+3
Entertain_1 Cha 0 =
+0
Entertain_2 Cha 0 =
+0
Entertain_3 Cha 0 =
+0
Entertain_4 Cha 0 =
+0
Entertain_5 Cha 0 =
+0
Escape Artist Dex* 2 =
+0
+2
Forgery Int 3 =
+3
Gamble Int -1 =
-1
Gather Information Cha 2 =
+0
+2
Treat_Injury Wis -1 =
-1
Hide Dex* 0 =
+0
Intimidate Cha 2 =
+0
+2 [persuasive]
Jump Str* 1 =
+1
Listen Wis -1 =
-1
Move Silently Dex* 1 =
+0
+1
Pilot Dex 2 =
+0
+2
Ride Dex 0 =
+0
Search Int 5 =
+3
+2
Sense Motive Wis -1 =
-1
Sleight of Hand Dex* 1 =
+0
+1
Spot Wis -1 =
-1
Survival Wis -1 =
-1
Swim Str** 1 =
+1
Repair Dex 2 =
+0
+2
Empathy Wis -1 =
-1
+0
Enhance Ability Con 0 =
+0
+0
Force Defense Cha 0 =
+0
+0
Force_Stealth Cha 0 =
+0
+0
Heal_Self Cha 1 =
+0
+1
* = check penalty for wearing armor
Twilek:
* +2 charisma, -2 wisdom (already included)
* Low-light vision
* +1 on fortitude checks
* Speak the head-tail language (Lekku)
Force Adept
* Force training (level 1)
* Force training (level 2)
* Bonus feat (level 3)
* Force training (level 4)
* Force weapon +1d8 (level 5)
* Skill emphasis (level 6)
* Comprehend speech (level 7)
* Force talisman +2 (level 8)
* Bonus feat (level 9)
* --- (level 10)
* Force secret (level 11)
* Skill emphasis (level 12)
* Force weapon +2d8 (level 13)
* Bonus feat (level 14)
* Force talisman +4 (level 15)
* Force secret (level 16)
* --- (level 17)
* Skill emphasis (level 18)
* --- (level 19)
* Bonus feat (level 20)
Class HP rolled
Level 1: Force_Adept 8
Lia Vao's Equipment:
7 kg
1 kg
5 kg
0 kg
_____
13 kg Weapons / Armor / Shield (from above)
Arrows (quiver of 20) x1
Bullets (10) x1
Comlink
frag grenade x3
800 CR
"<bzzz> zacząć naukę, ale... Teraz coś mi mówi, że to nie było to, co chciałam robić. Nie tak to sobie wyobrażałam. Gdy <bzzz> myślałam, że robię dobrze. Jednak dopiero teraz zrozumiałam, że w wielu kwestiach się z nimi nie zgadzam. Np. w kwestii związków <bzzz><bzzz><bzzz>. Czy miłość faktycznie powinna być zabroniona? Przecież <bzzz>. Cały czas nam wmawiali, że należy panować nad swoimi emocjami. Wydaje mi się <bzzz><bzzz> powinno się traktować jako test. Jeżeli nie potrafimy myśleć obiektywnie, to oznacza, że <bzzz><bzzz><bzzz><bzzz>. A według mnie jest wręcz przeciwnie. Miłość potrafi wzmocnić, zmobilizować do <bzzz>.
<bzzz><bzzz><bzzz> odejść. Wkońcu się na to odważyłam. To niesamowite uczucie... Niby już nie <bzzz><bzzz><bzzz>, ale mimo tego nadal nie mogę się pozbyć cząstki tego, kim kiedyś byłam. Wiele zawdzięczam moim nauczycielom. Szczególnie jednemu... Mojemu mistrzowi. Wkońcu to niejako dzięki <bzzz><bzzz> udało mi się zbiec z niewoli u tego obślizgłego Hutta, Jabby. Obrazy z jego pałacu będą mnie nachodziły do końca mych dni. Nigdy nie zapomnę jego szorstkiej skóry, ani łańcuchów, które musiałam nosić. Ale to już nieważne. Ten etap mojego życia mam już za sobą. Skupię się na teraźniejszości.
Apropo teraźniejszości, zupełnie się pogubiłam. Tyle wolnego czasu... Prawie zapomniałam, jak czuje się osoba, która nie ma nic do zrobienia. Znów stałam się panią własnego losu. Żadnych misji, żadnych zakazów, nakazów. Ciekawe, czy do tego przywyknę.
Tymczasem najprawdopodobniej udam się na Alderaan. To pokojowa planeta - mam nadzieję, że znajdę na niej spokój, którego aktualnie szukam. Po tych wszystkich wydarzeniach z <bzzz><bzzz><bzzz><bzzz><bzzz><bzzz><bzzz><bzzz>.
Ciekawe, czy on nadal żyje. Bardzo chciałabym móc go jeszcze kiedyś spotkać i wyjaśnić, dlaczego to zrobiłam."
Offline
47
Male Human Soldier 1
Representing Qui Gon
Strength 14 (+2)
Dexterity 13 (+1)
Constitution 12 (+1)
Intelligence 14 (+2)
Wisdom 6 (-2)
Charisma 7 (-2)
Size: Medium
Height: 1.8 meters
Weight: 75 kg
Skin: Pale
Eyes: Blue
Hair: None
Total Vitality Points: 11
Total Wound Points: 12
Speed: 10 meters / round [combat jumpsuit]
Defense: 14 = 10 + 3 [base] +1 [dexterity]
Touch AC: 14
Flat-footed: 13
Initiative modifier: +1 = +1 [dexterity]
Fortitude save: +3 = 2 [base] +1 [constitution]
Reflex save: +1 = 0 [base] +1 [dexterity]
Will save: -2 = 0 [base] -2 [wisdom]
Attack (handheld): +3 = 1 [base] +2 [strength]
Attack (unarmed): +3 = 1 [base] +2 [strength]
Attack (missile): +2 = 1 [base] +1 [dexterity]
Grapple check: +3 = 1 [base] +2 [strength]
Light load:
Medium load:
Heavy load:
Lift over head:
Lift off ground:
Push or drag: 29 kg. or less
30-58 kg.
59-88 kg.
88 kg.
176 kg.
440 kg.
Languages: Speak basic
Read/write basic
Reputation: 0
Force Points: 1
Dark Side Points: 0
Knife [damage 1d4 critical 20, range increment 2 meters, weight 1 kg, piercing, small, simple]
Blaster_Pistol [damage 3d6, critical 20, range increment 10 meters, weight 1 kg, stun fort DC 15, energy, multifire, small, blaster pistol]
Blaster_Heavy [damage 3d8, critical 20, range increment 8 meters, 1.3 kg, stun fort DC 18, energy, multifire, medium, blaster pistol]
Blaster_Rifle_Sporting [damage 3d6, critical 19-20, range increment 40 meters, weight 4 kg, stun fort DC 15. energy, multifire / autofire, large, blaster rifle]
Grenade_Stun [range increment 4 meters, weight 0.5 kg, stun fort DC 15/12, energy, tiny, simple]
Combat jumpsuit [light; +3 damage reduction; max dex +4; check penalty -3; 8 kg.]
Feats:
Blaster_pistols
Blaster_Rifles
Heavy_Weapons
Simple_Weapons
Vibro_Weapons
Armor_Proficiency -- light
Combat_Expertise
Point_Blank_Shot
Skill Name Key
Ability Skill
Modifier Ability
Modifier Ranks Misc.
Modifier
Appraise Int 5 = +2 +3
Astrogate Int 2 = +2
Balance Dex* 1 = +1
Bluff Cha -2 = -2
Climb Str* 6 = +2 +4
Computer_Use Int 2 = +2
Craft_1 Int 6 = +2 +4
Craft_2 Int 2 = +2
Craft_3 Int 2 = +2
Demolitions Int 6 = +2 +4
Diplomacy Cha -2 = -2
Disable Device Int 3.5 = +2 +1.5
Disguise Cha -2 = -2
Entertain_1 Cha -2 = -2
Entertain_2 Cha -2 = -2
Entertain_3 Cha -2 = -2
Entertain_4 Cha -2 = -2
Entertain_5 Cha -2 = -2
Escape Artist Dex* 3 = +1 +2
Forgery Int 2 = +2
Gamble Int -2 = -2
Gather Information Cha -2 = -2
Treat_Injury Wis -2 = -2
Hide Dex* 3 = +1 +2
Intimidate Cha -2 = -2
Jump Str* 3 = +2 +1
Listen Wis -2 = -2
Move Silently Dex* 1 = +1
Ride Dex 1 = +1
Search Int 2 = +2
Sense Motive Wis -2 = -2
Spot Wis -2 = -2
Survival Wis -2 = -2
Swim Str** 2 = +2
Repair Dex 1 = +1
* = check penalty for wearing armor
Human
• Extra feat at first level (already included)
• Four extra skill points at first level (already included)
• One extra skill point at each additional level (already included)
Human:
• Extra skill points
• Extra feat at first level
Soldier
• Starting feats (level 1)
• Bonus feat (level 2)
• Bonus feat (level 3)
• Bonus feat (level 4)
• --- (level 5)
• Bonus feat (level 6)
• --- (level 7)
• Bonus feat (level 8)
• --- (level 9)
• Bonus feat (level 10)
• --- (level 11)
• Bonus feat (level 12)
• --- (level 13)
• Bonus feat (level 14)
• --- (level 15)
• Bonus feat (level 16)
• --- (level 17)
• Bonus feat (level 18)
• --- (level 19)
• Bonus feat (level 20)
Class HP rolled
Level 1: Soldier 10
47's Equipment:
17 kg
2 kg
0 kg
500 kg
4 kg
1 kg
3 kg
0 kg
3 kg
1 kg
1 kg
_____
532 kg Weapons / Armor / Shield (from above)
All-Temperature_Cloak
Aquata_Breather
Bacta_Tank
bacta x2
Breath_Mask
atmospherecanister x3
Comlink
Datapad
Medpac
Medpac_Mastercraft
Total
Nar Shadaa, wyśmienite miejsce na przemyt, nielegalne handle i kradzieże. I to właśnie tu mają szanse zaistnieć organizacje, które nie lubią rozgłosu. Ta Organizacja nie ma nazwy. Rządzona jest przez paru pomniejszych polityków na Coruscant, przez których jest również finansowana.
Do tej organizacji należy 47, człowiek, któremu nie nadano imienia, urodzony przez kobietę, która została uprowadzona z rodzinnej planety i zmuszona do prostytucji w jednym z brudnych domów publicznych. Wyrzucony na ulice zaraz po urodzeniu, skąd też został prawie natychmiast zabrany, nieświadomie dołączył do innych sierot, wyrzutków i renegatów w firmie, w której szkolono ich na idealnych żołnierzy. Nazywano ich według kolejności, w jakiej dołączyli do Organizacji, a jej członków było zawsze 50. Uczyli ich ludzie, którzy zwali się Mistrzami. Mieścili się oni w paru budynkach w jednej z najciemniejszych i najbrudniejszych dzielnic na planecie.
W kilku budynkach mieściły się: zbrojownia, która zapewniała członkom stale broń, mała jadalnia z kuchnią, sypialnie mistrzów, koszary, garaż z kilkoma pojazdami naziemnymi, biblioteka ze znajdującą się tam wiedzą o świecie. Wszystko to mieściło się wokół zaśmieconego i zagraconego placyku, z którego wychodziła jedyna droga na północ.
Mistrzem 47 i jego 9 towarzyszy z grupy jest Danifae Yauntyrr rasy Twi’lek, która uczyła ich sztuki zabijania. Każdy z mistrzów uczył jedną dziesięcioosobową grupę innej sztuki, złodziejstwa, szpiegowania, zdobywania informacji, dyplomacji, dlatego iż do innego typu zleceń trzeba innego typu człowieka.
47 uczony był do 30 roku życia za nim pozwolono mu wykonywać zlecenia. Pierwszym było dość łatwe usunięcie jednego z handlarzy, który przeszkadzał jego konkurentom. Drugie było spowodowanie „przypadkowej” awarii ścigacza na Tatooine.
Trzecie, które prawie przypłacił życiem dotyczyło handlarza bronią.
Nie było przyjaciół wśród jego grona gdyż od dziecka uczono ich aby byli bezwzględni, uparci, pozbawieni ambicji i oddani mistrzom.
Członkowie mogli sami wybierać zlecenia, do których przystąpią i mogą wtedy pracować sami lub w grupie.
47 podczas misji przybiera często imię, Stip Frosky lub Griggs. Tożsamość może zmieniać się za każdym razem.
Po ukończeniu 40 roku życia zabójcy mogli rozejść się po galaktyce i stamtąd przyjmować zlecenia za pomocą holonetu.
Gdy wyznaczono nagrody za Jedi, Organizacja opustoszała gdyż wszyscy członkowie wylecieli na polowania.
Po tygodniu z 50 ludzi zostało zaledwie 27 gdyż albo zostali zabici przez ich cele albo przez niegościnne warunki planet, na których musieli polować.
47 obecnie wraz z twi’lekanką- szpiegiem 48 pod imionami Ormis Dohor i Tenshi Magami odwiedzają Coruscant w poszukiwaniu informatora z agencji, który przechowuje informacje o jedi.
Offline
Name Niira Korl
Male Iktochi Tech_Specialist 1
Representing Wojtek
Strength 13 (+1)
Dexterity 11 (+0)
Constitution 16 (+3)
Intelligence 12 (+1)
Wisdom 14 (+2)
Charisma 16 (+3)
Size: Medium
Height: 1.8 meters
Weight: 72 kg
Skin: Pale
Eyes: Blue
Hair: None
Total Vitality Points: 9
Total Wound Points: 16
Speed: 10 meters / round
Defense: 12 = 10 + 2 [base]
Touch AC: 12
Flat-footed: 12
Initiative modifier: +0 = +0 [dexterity]
Fortitude save: +3 = 0 [base] +3 [constitution]
Reflex save: +1 = 1 [base]
Will save: +3 = 1 [base] +2 [wisdom]
Attack (handheld): +1 = 0 [base] +1 [strength]
Attack (unarmed): +1 = 0 [base] +1 [strength]
Attack (missile): +0 = 0 [base]
Grapple check: +1 = 0 [base] +1 [strength]
Light load:Medium load:Heavy load:Lift over head:Lift off ground:Push or drag: 25 kg. or less26-50 kg.51-75 kg.75 kg.150 kg.375 kg.
Languages: Speak basicRead/write basic
Reputation: 0
Force Points: 1
Dark Side Points: 0
Blaster_Pistol [damage 3d6, critical 20, range increment 10 meters, weight 1 kg, stun fort DC 15, energy, multifire, small, blaster pistol]
Feats:
Blaster_pistols
Skill_Emphasis -- repair
Skill Name KeyAbility SkillModifier AbilityModifier Ranks Misc.Modifier
Appraise Int 3 = +1 +2
Astrogate Int 1 = +1
Balance Dex* 1 = +0 +1
Bluff Cha 6 = +3 +3
Climb Str* 3 = +1 +2
Computer_Use Int 1 = +1
Craft_1 Int 1 = +1
Craft_2 Int 1 = +1
Craft_3 Int 1 = +1
Diplomacy Cha 5 = +3 +2
Disguise Cha 5 = +3 +2
Entertain_1 Cha 3 = +3
Entertain_2 Cha 3 = +3
Entertain_3 Cha 3 = +3
Entertain_4 Cha 3 = +3
Entertain_5 Cha 3 = +3
Escape Artist Dex* 2 = +0 +2
Forgery Int 1 = +1
Gamble Int 3 = +2 +1
Gather Information Cha 5 = +3 +2
Treat_Injury Wis 2 = +2
Hide Dex* 2 = +0 +2
Intimidate Cha 4 = +3 +1
Jump Str* 1 = +1
Listen Wis 2 = +2
Move Silently Dex* 0 = +0
Ride Dex 0 = +0
Search Int 1 = +1
Sense Motive Wis 2 = +2
Spot Wis 2 = +2
Survival Wis 2 = +2
Swim Str** 1 = +1
Repair Dex 3 = +0 +3 [skill focus]
* = check penalty for wearing armor
Iktochi:
· Unfamiliar race. Adjustments already included.
· +0 strength
· -2 dexterity
· +2 constitution
· +0 intelligence
· +0 wisdom
· -2 charisma
· Edit sheet & write details here as needed
· Be sure to know bonus to skills, special abilities,
· low-light / dark vision, and any natural armor class bonus.
Tech Specialist
· Skill emphasis (level 1)
· Research (level 2)
· Instant Mastery (level 3)
· Tech specialty (enter by hand) (level 4)
· Expert (enter by hand)(level 5)
· --- (level 6)
· --- (level 7)
· Tech specialty (enter by hand) (level 8)
· --- (level 9)
· Expert (enter by hand) (level 10)
· Tech specialty (enter by hand) (level 11)
· --- (level 12)
· --- (level 13)
· Tech specialty (enter by hand) (level 14)
· Expert (enter by hand) (level 15)
· Instant mastery (level 16)
· Tech specialty (enter by hand) (level 17)
· --- (level 18)
· Tech specialty (enter by hand) (level 19)
· Expert (enter by hand) (level 20)
Class HP rolled
Level 1: Tech_Specialist 6
Niira Korl's Equipment:
1 kg2 kg0 kg500 kg4 kg3 kg1 kg_____511 kg Weapons / Armor / Shield (from above)All-Temperature_CloakAquata_BreatherBacta_Tankbacta x2Flight_SuitMedpacTotal
More about Niira Korl:
Pochodzę planety Atzerri, mój ojciec by tam handlarzem wiec od młodzieniczych lat interesowałem się pilotażem i techniką. Podczas pogłębiającej się anarchii na tej planecie uciekłem wraz z ojcem na Alderan, gdzie mój ojciec został przemytnikiem. Podczas podróżowania po innych planetach poznałem wiele kultur, a także poznałem wiele sztuk bojowych, więc dołaczyłem to jednej z armi i zostałem technikiem specjalistycznym. Widząc co się dzieje w galaktyce (wojny klonow itp) odszedłem by niebradz udziału w tej wojnie. Jestem od teraz wolnym strzelcem podruzujacym odziedziczonym statkiem, po ojcu.
Ostatnio edytowany przez Memoris (2008-05-07 12:11:15)
Offline